بستن
  • آیا می توانم همزمان هم بیمه تامین اجتماعی باشم و بیمه عمر بخرم ؟

    لطفا" در نظر داشته باشین که ثبت نام همزمان 3 بیمه نامه در کشور ما(در صورتیکه توانایی مالی به شما اجازه بده خیلی عالیه و بهم ارتباط مستقیم داره):


    1-بیمه های زندگی (عمر):


    که تامین کننده آرامش شما در زمان حیات و پس از مرگ برای خانواده و بازماندگان می باشد.


    این بیمه نامه دارای قابلیت های فراوانی از جمله، بازخرید، پس انداز و به تبع آن وام، پوشش های بشرط حیات فراوان می باشد و در بازنشستگی نیز مزایای دریافت حقوق (از محل اندوخته ریاضی-مطابق با نرخ سود بانکی روز در سررسید بیمه نامه ها) خواهد بود.


    تنها قراردادی هست که پس از فوت افراد نیز جاری می باشد (دریافت غرامت فوت)!!


    2-بیمه های درمان تکمیلی:


    این بیمه نامه با توجه به عملکرد سازمان بیمه سلامت و سازمان تامین اجتماعی در ارایه خدمات رایگان و ارزان درمانی به افراد طراحی شده و هدف از آن دسترسی آسان افراد جامعه به خدمات پزشکی(بدون نیاز به مراجعه به مراکز دولتی و نیز مراکز ملکی تامین اجتماعی) طراحی شده است.


    شما با داشتن بیمه های تکمیلی، نیازهای درمانی خود را از طریق پزشکان حاذقی که در بیمارستانها و مراکز خصوصی هستند برطرف نموده و از سرویسهای بهتری بهره مند خواهید گردید.


    3-بیمه تامین اجتماعی و یا بیمه سلامت:


    بیمه تامین اجتماعی که با هدف رفاه عموم افراد جامعه و آسودگی خیال در دوران بازنشستگی افراد بوجود آمده،در سالهای اخیر و پس از خصوصی شدن این سازمان،از مسیر و هدف اصلی خود تا حدی منحرف گشته و ارایه سرویس های درمانی خود را با کیفیتی بسیار نازل به بیمه شدگان خود ارایه میدهد،تا جایی که بعقیده بنده از نظر درمانی و ارایه سرویسهای درمانی بیمه سلامت بهتر از آن عمل نموده و فقط بازنشستگی را در کارنامه خود ندارد و به وظایف خود در این راستا اهتمام ویژه ای دارد.


    و اما درباره میزان حقوقی که سازمان تامین اجتماعی در اختیار بیمه شدگان خود قرار میدهد باید اذعان داشت که کفاف یک زندگی بخور و نمیر را نیز بزور میدهد.


     که البته با ظهور بیمه های زندگی در ایران در 15 سال گذشته،عده ای از افراد اعتماد و اعتقاد خود را به تامین اجتماعی از دست داده اند و برای جبران آن دست به ثبت نام بیمه های زندگی میزنند.


    در هر صورت داشتن این 3 بیمه نامه در کنار یکدیگر،به مانند کمربندی ایمن و پس از بروز مشکلات،به خودی خود عالی محسوب میشود.

    میلاد رئیسی | 1399/10/24